تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

بین پرواز و پرواز و عشق اوج...

تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

بین پرواز و پرواز و عشق اوج...

تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

خط خطی کردن مثل یک نقطه سر خط آرامش بخش است،‌ و دیگر هیچ...

آخرین مطالب
آخرین نظرات

اعتیاد علافی

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ

مشکل اصلی و اعتیاد اصلی همه ی ما 

" اعتیاد به علافی " هست.

اعتیاد به علافی هم توی خیابون هست هم توی این دنیای مجازی.

این که بری سر کوچه و وایسی، اینکه توی گیم نت باشی، توی کافی نت، یا پشت میزت پای توییتر و فیس بوک و فقط تایم لاین رو بالا پایین کنی این یعنی علافی. حتی به نظرم اگه کتاب بخونی زیاد و هیچی ازش یاد نگیری و استفاده نکنی ازش بازم علافی.

بیاید با خودمون صادق باشیم چند ساعت از روز رو اونجوری که باید کارایی رو انجام میدیم؟

همین الان خود من؟! 

واقعا علافی موضوع بدی است که اکثر ما با اون مواجه هستیم!

اعتیاد به علافی البته به هر نوعی قابل جبران هست.

امسال کنکور عجیب داره بهم میگه تایم مهمه! البته راستش به من هنوز نتونستن حالی( شایدم هالی) کنن که کنکور خیلی مهمه و کل زندگیم رو در بر خواهد گرفت اما خب من یه فردی هستم که از چالش خوشم میاد.

کنکور رو هم از قمار به چالش تبدیل کردم برای خودم! صد البته چالش خیلی جالبی هست!

من علاقه خاصی به این که از همه چیز سر در بیارم ندارم اما خب امسال باید سر در بیارم تا این چالش تموم شه!

یعنی دارم یاد میگیرم کاری که نمیخوام رو بکنم تا یه چالش که شاید هیچ دخلی با شخصیت من نداره رو هم بتونم حل کنم! 

توی این چالش باید یاد بگیرم این اعتیاد رو هم ترک کنم! اعتیاد به علافی و وقت گذرونی!

البته یه چیزبی بگم که این درس هایی که داریم میخونیم هم بدک نیست و من کم کم داره خوشم میاد. همه یه جو عجیبی دارن توی کلاس های این چند وقت! یه حس رقابت جالب! فکر نمیکردم یه آزمون چرت بتونه انقدر دوستام رو که تعداد زیادیشون فکر خیلی بازی دارن رو بتونه اذیت کنه و هیچکدوم کنار نرن! البته من آدم ضعیفی هستم ( حالا بماند چرا و چجور ) ولی کار من افتاده به این داستان کنکور رو باید حلش کنم!

ولی فکر میکنم اگه همین چند تا نکته ی ساده و همینطور مدیریت زمان رو از کنکور یاد بگیرن افراد توی هر کاری که بخوان میتونن موفق بشن!

جالبه کنکور برام! هر موقع که سر کلاس میشینم یه سری آدم رو میبینم که با یه موضوع کاملا مخالفن ولی واسه موفقیت توش سعی میکنن! نمیدونم این خوبه یا بد...

ولی یه بوی بدی از اون ته میاد...

یه بویی که نمیدونم چیه...

اونو فکر کنم روز بعد کنکور میتونم بهتون بگم چه داستانیه!

منم تو این چند روز بد درس نخوندم و سعی کردم بهتر بشه! خیلی خیلی خیلی اتفاقی برام پیش اومده که فردا میخوام برم مسافرت و یه مقداری شاید هم خوش بگذرونم هم آرامش کسب کنم و بیام دوباره درس بخونم! ( البته واسه این که عذاب وجدان نگیرم میخوام کتابامو هم با خودم ببرم! -_- :)) دیگه بالاخره این چیزیه که هر کسی باهاش رو به رو میشه! :دی )

یه مقدار میخوام عکاسی هم بکنم که اگه وقت بشه چند تا از عکسارو براتون اینجا میزارم! 

دیگه...

این دومین نکته بود.

1. با چیزی که نمیخوام کنار بیام

2. اعتیاد به علافی رو ترک کنم

چند تا مطلب توی ذهنم هست... اگه وقت کنم مینویسم!

یا حق

  • امیــ ـر هَسـ ـتم

نظرات (۱)

  • میلاد رضایی
  • اون قسمت گیم نتش خیلی دردناک بود! :دی
    پاسخ:
    :))) واس خودت بود اونش اصن!! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی