تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

بین پرواز و پرواز و عشق اوج...

تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

بین پرواز و پرواز و عشق اوج...

تصورات آبگوشتیــــِه یک جنازه

خط خطی کردن مثل یک نقطه سر خط آرامش بخش است،‌ و دیگر هیچ...

آخرین مطالب
آخرین نظرات

حس افراد

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

کم کم دیگه دارم راه اصلی رو پیدا میکنم.

روابطم داره کم کم بهتر میشه،‌ حس کردید تو نوشته هام همش حرف از کنار گذاشتن بوده!‌ هـــــِه...

واقعا چقدر اشتباه و همین طور چه قدر جای تغییر.

اگه به خودمون نگاه کنیم متوجه میشیم که چقدر جاهای اضافی، اشتباه و همینطور قابل تغییر داریم. همینطور اگر بخوایم چقدر میتونیم انعطاف پذیر باشیم.

یه سری اشتباهات کلیدی وارد روحیاتمون هم بشه بازم امکان داره بتونیم خارجش کنیم؟

خب این مورد کاملا امکان پذیر هست و اصلا کار سختی نیست. شاید کلیشه ای باشه اگه بگم که آره خواستن توانستن هست اما من هم عین بقیه سعی کردم این جملرو کامل کنم و بگم خواستن یه چیز که خود فرد قبولش داشته باشه به اون فرد انرژی فعالسازی انجام واکنش های مربوط به اون رو میده و در نهایت یه سری فراورده ها رو به دست میاریم. از اصطلاحات شیمیایی استفاده کردم چون فکر کردم هر کسی یه عنصر وجود داره که با توجه به جایگاهش توی جدول تناوبی و جایگاه فرد توی اجتماع با توجه به ساختار لویسش و نحوه قرارگیری الکترون ها کنار هم و باز هم روحیات فردی طرف مقابل قابل هست تا در یک واکنش شرکت کند.

اغلب ما آدما هم عینه عناصر شیمیایی سمت یه سری واکنش هایی میریم که بهشون نیاز داریم و نسبت بهشون علاقه یا به قولی میل به انجامشون رو داریم رو جذب میکنیم و شرکت میکنیم توش. پس مطمئنا اگر سمت چیزی میرید 100 درصد قصدی چه از نظر احساسی و چه جسمی پشت اون مورد هست.

امیدوارم این حس هایی که دارم اشتباهی نباشه...

  • امیــ ـر هَسـ ـتم

نظرات (۲)

BS low - ralionatity high! Really good answer!
  • accredited career colleges online
  • Evangelisationsprojekt gÃ¥et i stÃ¥:Hvis nogen kender en god evangelisationsprædiken, som kan nÃ¥ ind i hjerterne pÃ¥ de hÃ¥rde danskere, sÃ¥ vil jeg meget gerne have sendt et link til min e-mail; . Det eneste kriterie er at den er pÃ¥ dansk.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی